torstai 19. huhtikuuta 2012

Hei, me dymoillaan!

Yhtä innoissaan, kuin Janina oli viikko sitten uudesta dymostaan, olin minä ystävästä, jolla oli dymo. Juuri muutamaa viikkoa aiemmin olin ennättänyt kysellä poikaystävän työpaikalta kyseistä lelua, minulla kun oli polttava tarve muutamalle dymosanalle. Eihän sieltä kuitenkaan mitään perusdymoa löytynyt, joten Janinan uuden dymon ilmestyminen sattui niin oivaan saumaan. Tosin olisihan minun pitänyt arvata, ettei dymohimoni laantuisi parilla vaivaisella sanalla. Haluamieni sanojen lista kasvoi niin mahdottoman pitkäksi, että päätin säästää ystävääni ja hänen dymonauhaansa hankkimalla ihka oman dymon. Harmittamaan jäi tarranauhan kiiltävä pinta, sekä kaksoispisteen ja puolipisteen puute, mutta ehkä edullinen hinta kompensoi nuo vajeet?

Heti aamutuimaan olin valmis testailemaan uutta dymoani, mutta leikki jäi sikseen, kun dymo yllätti minut maailman herttaisimmalla lauseella. Nyt en enää henno käyttää koko dymoa! Lupaan olla ainakin tämän päivän nurisematta siitä, kuinka epäromanttinen ja mälsä suomijunttijuro poikaystäväni onkaan. Heh. ♥



8 kommenttia:

  1. Oi kun söpöä, herttaista ja romanttista <3<3

    VastaaPoista
  2. Onpas ihanan suloinen tuo viesti <3 kyllä ne miehetkin joskus osaa, harvoin vaan ilman pyyntöä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo! Sen verran harvinaista herkkua, että tätä pitää vaalia vähintäänkin seuraavat puoli vuotta. Uskaltaisikohan sitä edes toivoa vastaavaa romanttista elettä ennen vuodenvaihdetta? :DD

      Poista
  3. Voi miten ihanan romanttista! Tuon jälkeen ei voi päivä muuta kuin paistaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Voiko ihanammin päivän enää alkaa. Onko ihanampaa aamua kuin tää..." Ladidadidaa! :D

      Poista
  4. Mä oon kanssa ollut ihan intona noihin tarratekstikoneisiin, mutta mikä ihana viesti! Tuollaiset on niin parasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoin pelkään, että kohta kukkii tämä meidän koti dymotekstejä liiankin kanssa! :D

      Poista

Mielipiteiden kirjo ja jatkuva erimielisyys luovat vain erinomaisen mahdollisuuden oppia ja kehittyä. Anna siis mielipiteidesi näkyä. Muista kuitenkin, että blogin takana on tuiki tavallinen ihminen tunteineen, aivan kuten Sinäkin.

- Janika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...