sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Voihan sanavahvistus!

Olen törmännyt useissa blogeissa kommenttien sanavahvistukseen, ja kerta toisensa jälkeen sanojen vahvistelu saa aivoni napsumaan. Epäselvien sanojen syöttö on kaltaiselleni sisäiselle blondille todellinen palikkatesti! Voiko suttuisten kirjainten vahvistaminen tehdä kommentoinnista enää epämiellyttävämpää? NO EI! Kymmenen minuuttia sitten minulla oli käynnissä aivan hirveä slaagi, kun sain yllätyksekseni kuulla, että myös minun blogissa on sellainen käytössä. En minä vaan tiennyt! Haluankin nyt pyytää kaikilta sanavahvistuksesta aiheutuneita harmaita hiuksia anteeksi. Asia on viimein korjattu.


PS. Enhän minä sitten eilen päässytkään olohuoneen verhojen kimppuun, kuten olin ajatellut. Suunnittelin suorittavani operaation palattuani synttärijuhlista, mutta sulloin sisälleni sellaisen määrän voileipäkakkuja, että jouduin kysyä äidiltäni, onko ähkyyn mahdollista kuolla. Vastaukseksi sain: "No hevoset ainakin voi kuolla", ja räkäistä naurua. Haa-haa. Hyvä juttu. Siispä uusi yritys huomenna.

10 kommenttia:

  1. Jep, se taitaa olla nykyään automaattisesti asetettuna kaikkiin bloggerin blogeihin! Mäkään en tiennyt, kunnes joku sanoi siitä mulle. No mut parempi myöhään kuin ei silloinkaan! ;D
    Onneks et kuollut ähkyyn. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kenkkua, että moinen kura tulee uudistuksen myötä oletuksena jokaiseen blogiin. Onpa fiksua. Pyh!

      Poista
  2. Mun blogissa on sulle haaste, jos haluat ottaa vastaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi! Haaste! Minä niin rakastan haasteita! Tartun siihen heti, kun vain ennätän, kiitos!! :)

      Poista
  3. Onpa kiva kun törmäsin tähän blogiin. Hauskoja juttuja ja mukavia tuunailua, i like it!
    Juu sanavahvistukset ovat piip....mullakin ne oli, mun tietämättä?! mutta ei enää, saa tulla kylään;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella ihana kuulla, että pidit siitä, mihin törmäsit! :) Kipittelenkin tästä heti kylään ;)

      Poista
  4. Hmm.. Onkohan mulla se myös.. Täytyykin käydä tarkistamassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä sellainen kommenttien karkoittaja, että huh. Pois vain moiset, ellei sitten todella näe tarvetta kyseisen ominaisuuden päällä pitämiseen :)

      Poista
  5. Kiitos vihjeestä...VillaHovissakin se tuntui olevan päällä ja nyt on poistettu. Inhottava ongelma mielestäni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään! Hyvä, että nyt on sieltäkin moinen kommentoinnin hidastaja kitketty pois :)

      Poista

Mielipiteiden kirjo ja jatkuva erimielisyys luovat vain erinomaisen mahdollisuuden oppia ja kehittyä. Anna siis mielipiteidesi näkyä. Muista kuitenkin, että blogin takana on tuiki tavallinen ihminen tunteineen, aivan kuten Sinäkin.

- Janika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...