keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Kymmenen asiaa minusta

Sain Castle in the Skyn kultaiselta kaimaltani haasteen, johon tartun oikein mielelläni kaksin käsin. Tällaiset haasteet ovat varsin hauska tapa kertoa itsestään jotain, mikä ei välttämättä muuten tulisi ilmi. Kaiken lisäksi jaarittelijaluonteeni tahtoo vastata jokaiseen kysymykseen yhden sanan sijasta hirveällä lauseryökkiöllä, joten selkeitä ja ytimekkäitä vastauksia ei ole luvassa.


Lempiväri
Lapsena tähän olisi ollut niin helppo vastata, mutta eipä ole enää! Blogin ulkoasusta voisi erehtyä luulemaan, että roosa olisi jonkinlainen suosikkini, vaan ei pidä paikkaansa. Roosa on ihan kiva, mutta oikeastaan pidän kaikista maanläheisistä ja murretuista sävyistä. Puolestaan se mikä toimii sisustamisessa, ei välttämättä toimi pukeutumisessa. Tiedän kuitenkin tulevaisuuden hääpuvustani löytyvän valkoisen lisäksi ah-niin-ihanaa turkoosia.



Lempieläin
Kissanomistajana minun voisi olettaa pitävän erityisen paljon kissoista, mutta seKÄÄN ei pidä paikkaansa. Vaikka minulla on kissa, en jostain kumman syystä pidä kissoista. Tästä epäkissamaisesta ragdoll-kissasta minä kuitenkin pidän. Teille Puuti on kissa. Minulle hän on adoptoitu tytär, joka on karvainen, kävelee neljällä jalalla ja puhuu toisinaan hieman epäselvästi. Tästä syystä lempieläimeni on Puuti, ei mikään muu.



Lempinumero
Ennen lempinumeroni oli 3, nykyisin se on 5. Lempinumeroni vaihtuu aina siinä vaiheessa, kun tajuan hävinneeni arpapeleissä kyseisellä numerolla liian monta kertaa. Hah.



Paras alkoholiton juoma
Tätä ei tarvitse edes miettiä sekuntia pidempään: MUUMILIMU!!


Facebook vai Twitter
Twitteriä kokeilemattomana valintani on luonnollisesti Facebook. Liityin facebookiin vuonna 2008, joten tämänkin suhteen olen melko myöhäisherännäinen.



Intohimoni
Intohimoni elämässä vaihtelevat elämäntilanteiden mukaan. Yhdessä vaiheessa scrapbooking oli todella suuri juttu minulle. Skräppäysvillityksen laannuttua innostuin leipomaan toinen toistaan haastavampia täytekakkuja. Muutettuani omilleni sisustuksesta tuli todella tärkeä ja merkittävä osa minua, eikä sisustusinnostus ole näyttänyt laantumisen merkkejä tähänkään päivään mennessä. Jos uusia villityksiä syntyy, kulkevat ne nykyisin mukana sisustamisen rinnalla, kuten esimerkiksi kiinnostus vaatteisiin ja koruihin. Mutta intohimojen yhteydessä minun on pakko mainita myös suklaa. Tähän intohimoon täydellisesti sopivan kyltin tilasin vastikään ihastuttavalta Sannalta Santikista. Kyseisen kyltin sanoma ei voisi olla enää enempää puhuttelevampi ja totuudenmukaisempi! ♥



Lahjojen antaminen vai saaminen
Sekä antaminen että saaminen tuottavat molemmat suurta iloa. Ennen nautin merkittävästi enemmän lahojen antamisesta ja toisen ilahduttamisesta, mutta nykyisin materialistinen minäni on päässyt valloilleen, ja tahtoo lahjoja. PALJON lahjoja. Voi lahjarikas joulu tule jo!



Mieleisin kuvio tai muoto
Pidän hirmuisesti erilaisista luontoon liittyvistä ornamenteista, kuten oksista ja kukista. Mieltymykseni kyseisiin kuvoihin näkyi myös yksiöni sisustuksessa, jonka seinään maalailin oksan ja tipusia. Kyseisen maalauksen katselu aiheuttaa edelleen perhosia vatsaan. Voisipa seinän vain ottaa mukaansa lähtiessään. Huoh.. ♥



Paras päivä viikossa
Perjantai ja alkava viikonloppu aiheuttaa poikkeuksetta suuria riemunkiljahduksia. THANK GOD IT'S FRIDAY! (Tosin kuva on sivustolta the green initiative fund, ha-ha).




Lempikukka
Jatkamme häälinjalla, vaikka en ole vielä saanut ensimmäistä sormustakaan sormeeni, hehe. Alttarille astellessa minun käsivarrelleni nojailisi joko pari liljaa tai kallaa, valkoisena tietenkin. En osta kotiini kovinkaan usein kukkia, etenkään tulppaaneita tai ruusuja, mutta näiden kukkien herkkyydellä voisin kuorruttaa kotini päivästä toiseen. Ah! ♥

 Kuvat lainattu netistä vähän sieltä sun täältä.


Tämä haaste on vieraillut jo niin monessa blogissa, että haastan kaikki viimeisetkin kertomaan nämä kymmenen asiaa itsestään. Joten kaikki, jotka eivät sitä vielä ole tehneet, MARS MARS!

4 kommenttia:

  1. Sähän se tosissaan innostuit :D

    Hauskoja vastauksia kuvineen kaikkineen :)muumilimu on muuten kans aika must juttu, eihän siitä voi olla tykkäämättä <3 mä oon itekseni muutamia kertoja ihmetelly tuota muumilimun etikettiä. Palmuja, jotain ihme siilejä? ei ihan heti tulis mieleen muumeista kun sitä kattelee tv:stä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa hallita itseäni ollenkaan. Oon ihan hirveä lörpöttelijä! Referaatit ei todellakaan ole mun juttu! :D

      Mä en pidä yhtään Muumilimujen etiketeistä. Niissä väreissä, eikä osassa hahmojakaan ole mitään järkeä. Onneksi maku korvaa pettymyksen etikettejä kohtaan! :D

      Poista
  2. Mä muistan edelleen miten joskus kymmenen vuotta sit suunniteltiin kampanjaa sen puolesta, et muumilimut tulis 1,5l pulloihin! :DD Hahhaa <3
    Mä oon nähnyt jonkun taulun missä oli toi melkein sama teksti, se tais olla "you can't buy happiness but you can buy loads of ice cream, which is kinda the same thing". <3 Näitä elämän suuria viisauksia. :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, muistoja! :D <3

      En millään voinut vastustaa kiusausta olla ostamatta noin puhuttelevaa kylttiä. Siinä ehkä tiivistyy mun koko elämä: suklaa! :D

      Poista

Mielipiteiden kirjo ja jatkuva erimielisyys luovat vain erinomaisen mahdollisuuden oppia ja kehittyä. Anna siis mielipiteidesi näkyä. Muista kuitenkin, että blogin takana on tuiki tavallinen ihminen tunteineen, aivan kuten Sinäkin.

- Janika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...