torstai 26. tammikuuta 2012

Touhukas nuhanenä

Ei tuo poikaystävän flunssa tartu, jos istun toisella puolella sohvaa. Ei se flunssa tartu, jos nukumme selätysten. Ei se tartu. Ei varmana tartu. No ja kutun villit. Ei se pirulainen minua armahtanut, vaikka kaikkeni yritin. Siispä niiskutan, yskin ja köhin itseni ihan väsyksiin saakka. Harmi vain, ettei edes tämä kenkku tauti ole minua hidastanut remontoinnin suhteen. Voi ehei. Olen tasoittanut yhtä ja samaa seinää viisi kertaa, ja vähintään yhtä monta kerrosta olen telaillut siihen maalia. Olen pensselöinyt lankkuja, jonka yhteydessä pääsin toteamaan hyytelömaalin koostumuksen olevan syvältä sieltä. Tämän lomassa liesituuletinkin asentui takaisin paikoilleen. Niin ja kävinhän minä eilen lähes 38 asteen kuumeessa Kodin Terrassakin. Tutkin nimittäin hieman paneelitarjontaa keittiötä silmälläpitäen. Vinkki vinkki.

Semmoista minä olen muun muassa tehnyt kaiken ajatus- ja suunnittelutyön ohella. Keittiöideoinnin suhteen päässäni on kuitenkin hiljaista, kuin ruotsalaisessa iltakirkossa. Vaikka oma ajatustyö ei oikein kulje keittiötasolla, tarttui poikaystävä kuitenkin tavallisuudesta poiketen toimeen, ja vaihtoi uuden tason hellan vierustalle. Ennen siinä oli melamiinipintaisesta lastulevystä kötystetty valkoinen viritelmä, joka oli suoraan sanottuna aika karskin näköinen. Liekö ihme, kun asialla on ollut heikoilla timpuritaidoilla varustettu poikaystävä. Heh heh. Joka tapauksessa nyt taso näyttää huomattavasti edeltäjäänsä paremmalta, vaikka tässäkään asiassa hommat eivät menneet kuten Strömsössä. Ilmaisen vinkin annan: kun tukena toimiva kulmarauta ei asetu millilleen oikealle kohdalle, kannattaa sen päälle latoa kaikkea kivaa ylijäämäromua, ja teipata kokonaisuus yhteen maalarinteipillä. Kyllä muuten tuli hyvä, ja tason peräpää lepää juuri oikealla korkeudella! KUKA ITSEÄÄN ARVOSTAVA IHMINEN OIKEASTI AVAUTUU NÄISTÄ PATENTEISTA...?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteiden kirjo ja jatkuva erimielisyys luovat vain erinomaisen mahdollisuuden oppia ja kehittyä. Anna siis mielipiteidesi näkyä. Muista kuitenkin, että blogin takana on tuiki tavallinen ihminen tunteineen, aivan kuten Sinäkin.

- Janika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...